V KOŠÍKU MÁTE 0,00 0
Do dopravy zdarma chýba 50
Bočný banner ĽAVÝ
Bočný banner PRAVÝ

Ako sa správne saunovať v infrasaune

Pred vstupom do infrasauny je dobré ju pustiť na plný výkon a v tomto režime nechať 2-3 minúty. Až potom vstúpime dovnútra. Ako sa bude infrasauna postupne zahrievať, bude sa zvyšovať aj teplota nášho tela až do úplného potenia. Nie je teda nutné čakať, až sa kabína úplne prehreje, v tom je jedna z hlavných výhod infrasáun oproti klasickým saunámfínskeho typu.

Podstata infračerveného žiarenia spočíva v dôkladnom prehrievaní tkanív do hĺbky 4-5 cm. Tým sa vyvoláva potenie už pri nízkych teplotách. Túto vlastnosť ocenia hlavne osoby, ktorým vysoké teploty nevyhovujú. Infrasaunovanie je možné absolvovať už pri teplotách okolo 40 stupňov Celzia, pričom sa neznižujú liečebné účinky terapie. To umožňuje používanie infrasauny takmer každému bez rozdielu veku. V infrasaune by sme mali byť v sede, s infračervenými žiaričmi nasmerovanými do oblasti chrbta.

Pri infrasaunovaní je vhodné sa neustále masírovať a utierať. Tým sa zvyšuje potenie a teda vyplavovanie škodlivín z tela. Pri masírovaní sa súčasne odstraňujú odumreté bunky pokožky, tzv. peeling. Vďaka tomu je pokožka vláčna a dobre prekrvená. Pre masírovanie v priebehu saunovania je ideálna masážna rukavica, masážne pomôcky, masážna podložka pod nohy . 

Po skončení infrasaunovania sa odporúča počkať zhruba 10-15 minút. Tento čas telo využije k pozvoľnému dobehnutiu liečebnej terapie a zároveň sa tzv. dopotí. Až potom sa osprchujeme vlažnou vodou bez použitia mydla, šampónu či iných umývacích prípravkov.

Terapia by mala sa mala robiť každý druhý deň po dobu 45 minút. Jednodenné prestávky medzi terapiami telu postačia k regenerácii a príprave na ďalšie infrasaunovanie.


Dátum: 7.11.2014
Text k datu