02/330 04 194  Po-Pi 9-17
Menu
Prejdite si najkraším showroomom v Bratislave
Skúsený a ochotný personál
99% sortimentu máme skladom
Doprava zadarmo pri nákupe nad 120 €

Spôsoby doručenia

Zásielky je možné doručiť len na adresu v Slovenskej republike. Do zahraničia nedoručujeme. 
 
Štandardné ceny dopravy 
  • Objednávky do 120€ - dopravné od 3,80€.
  • Objednávka nad 120€ - doprava zadarmo.
  • Vybrané produkty alebo skupiny produktov môžu mať individuálne ceny dopravy.
  • Pokiaľ sa koná akcia "Doprava zadarmo", môže byť doprava zadarmo limitovaná minimálnou výškou objednávky a nemusí sa vzťahovať na všetky produkty v ponuke. 
  • Cenu dopravy sa vždy dozviete v Košíku, kde si vyberáte spôsob dopravy a platby.
 
Prepravy tovaru 
 
Môžete využiť tieto spôsoby doručenia tovaru: 
 
GEIS alebo UPS 
  • Zásielky do 50kg doručuje prepravná spoločnosť UPS - balíková preprava.
  • Zásielky nad 50kg doručuje spoločnosť GEIS - paletová preprava. 
  • Rozhodnutie o výbere prepravnej spoločnosti UPS alebo GEIS je plne v kompetencii skladu, ktorý ju volí na základe obsahu objednávky. 
Osobný odber
  • Osobné vyzdvihnutie tovaru na predajni v Bratislave - Rožňavská 17.
  • Akonáhle bude tovar pripravený k odberu, budeme Vás informovať e-mailom, príp. telefonicky
  • Pokiaľ ste túto výzvu nedostali, tovar ešte nie je možné vyzdvihnúť a zakúpiť.
  • Tovar bude pre Vás rezervovaný na predajni po dobu maximálne 3 dní odo dňa, kedy ste boli informovaný o pripravení tovaru na predajni. 
Termín a miesto doručenia zásielky
 
  • Hodina dodania objednávky je závislá na dispečingu prepravnej spoločnosti. Na základe e-mailu "Vybavenie objednávky", kde nájdete aj číslo zásielky, si môžete s dopravcom termín upresniť. Je len na prepravnej spoločnosti, či Vašej požiadavke vyhovie alebo nie. 
  • Presný termín dodania v objednávke nie je možné vyžadovať. 
  • UPS, GEIS dodáva tovar za prvé uzamykateľné dvere (napr.vchodové dvere, recepcia a pod., kam zájde s paletovým vozíkom). Pokiaľ si prajete umiestniť tovar inam, prosím, zaistite si vlastnú pomoc, nie je možné to žiadať po vodičovi prepravnej spoločnosti. 
Kontrola tovaru pri poškodení
Zákazník si musí pri prevzatí zásielky skontrolovať stav doručovanej zásielky, či nie je poškodená alebo inak poničená. Pokiaľ je zistenié mechanické poškodenie obalu tovaru, odporúčame zásielku neprevziať, resp. vyhotoviť záznam o poškodení zásielky a nechať si túto skutočnosť potvrdiť dopravcom. Ak následne po prevzatí zásielky zistíte, že je tovar poškodený alebo nekompletný, bezodkladne nás kontaktujte. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim. 

Prejdite si najkraším showroomom v Bratislave
Skúsený a ochotný personál
99% sortimentu máme skladom
Doprava zadarmo pri nákupe nad 120 €