Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky ohľadom nákupu, reklamácií alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy.
- Objednávanie tovaru
- Skladová dostupnosť
- Expedícia objednávky
- Poškodený či neúplný tovar
- Reklamácia
- Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Objednávanie tovaru
Ako môžem tovar zaplatiť
Podporujeme najdôležitejšie platobné metódy:- dobierka: tovar zaplatíte v hotovosti u vodiča prepravnej spoločnosti
- online platby (platobnou kartou, klasickým prevodom): po dokončení objednávky budete presmerovaný na platobný systém PayU, ktorý pre nás online platby zabezpečuje.
- na splátky: spolupracujeme s firmami Quatro u ktorých si po objednávke zažiadate o splátky a v prípade ich schválenia Vám tovar doručíme
- v hotovosti či kartou na predajni: ak si zvolíte "Osobný odber", máte možnosť zaplatiť na predajni v hotovosti alebo platobnou kartou.
Ako tovar dovezieme
- Prepravná spoločnosť: Máme veľmi veľkostne a hmotnostne rozdielne produkty, preto je voľba prepravnej služby vždy na našom expedičnom sklade. Tovar môžeme zaslať cez spoločnosť UPS alebo GEIS.
Snažíme sa o čo najlepšie dopravu daného produktu, preto má expedícia právo na zmenu zvolenej prepravnej služby
Chcem niečo odkázať dopravcovi, upresniť adresu
Je nám ľúto, ale odovzdanie takýchto inštrukcií a odkazov nie je technicky možné a prepravná spoločnosti na ne neberú ohľad. Vaše poznámky v objednávke tak musíme bohužiaľ ignorovať.Potrebujem urobiť zmenu objednávky, je to možné?
Naše objednávky sa snažíme expedovať čo najskôr. Ak je už objednávka expedovaná (zabalená, naložená v kontajneri), nemôžeme v nej vykonávať žiadne zmeny, zlučovať objednávky apod. Ďakujeme, že to rešpektujete a veríme, že si každú objednávku dôkladne premyslíte, než záväzne objednáte.Budete kontrolovať moju objednávku, či mám všetko potrebné?
Do obsahu Vašej objednávky nijako nezasahujeme. Nevieme, či tovar nekupujete aj pre známych, susedov, či už máte nejaké príslušenstvo apod .. Z tohoto dôvodu nechávame zodpovednosť za správnu objednávku
na Vás, našich klientoch. Avšak, ak si nie ste istí, či ste objednali všetko potrebné, môžete nás kontaktovať a naši špecialisti Vám radi poradia.
Mám zľavový kupón, nejde mi uplatniť
Máme pre Vás pripravený podrobný návod na uplatnenie zľavového kupónu, ktorý nájdete na adrese https://www.marimex.sk/ako-uplatnit-zlavovy-kupon/. Uplatnenie kupónu je potrebné skontrolovať pred
potvrdením objednávky. Ak je objednávka odoslaná, nemožno už spätne kupón uplatniť.
Vyberal som si online platbu, ale platba nejde uskutočniť
Máme pre Vás pripravený podrobný návod na online platbu, ktorý nájdete na adrese https://www.marimex.sk/online-platby-ako-zaplatit/ .
Skladová dostupnosť
Je tovar skladom skutočne skladom
Ak jepri produkte napísané, že je skladom, tak naozaj skladom je. V prípade, že je pri ňom zobrazená slovná dostupnosť (napr. Polovica mája 2017, 8. januára 2017, jún 2017), tovar skladom nie je a očakávané naskladnenie tovaru je teda slovne popísané a postupne upresňované. Výnimočne sa môže stať, že tovar je skladom účtovne, ale fyzicky nie (manko na sklade). V tom prípade Vás budeme kontaktovať a ponúkneme inú variantu tovaru.Tovar na objednávku
Vybraný tovar, ktorý nie je skladom, si môžete tiež objednať. Avšak dodacia lehota je dlhšia, často až v rádoch niekoľkých týždňov. Dátum naskladnenia tovaru nemôžeme ovplyvniť. Pri produkte je vždy zobrazená slovná dostupnosť, ktorú postupne upresňujeme.Expedícia objednávky
Budete ma informovať o prijatí objednávky?
Áno, až sa k nám Vaša objednávka prepíše do systému, tak obdržíte potvrdenie objednávky do e-mailu, ktorý ste uviedli pri vytváraní objednávky. Ak Vám žiadny e-mail neprišiel, skontrolujte si spam alebo nevyžiadanú poštu, kam sa eventuálne e-mail môže dostať. Tiež je možné, že ste uviedli zlú e-mailovú adresu, v takom prípade Vám e-mail nedoručíme. Pri zadávaní e-mailovej adresy buďte teda, prosíme, veľmi starostliví.Budete ma informovať o expedícii objednávky?
Áno, až bude objednávka expedovaná, dostanete informáciu o expedíciu prostredníctvom e-mailu. Ak Vám žiadny e-mail neprišiel, skontrolujte si spam alebo nevyžiadanú poštu, kam sa eventuálne e-mail môže dostať. Tiež je možné, že ste uviedli zlú e-mailovú adresu, v takom prípade Vám e-mail nedoručíme. Preto Vás žiadame, aby ste pri zadávaní e-mailovej adresy a telefónneho čísla boli veľmi starostlivý. Termín dodania tovaru nemôžeme ovplyvniť, rozvozové plány si robí každá prepravná spoločnosť sama. Vodič prepravnej spoločnosti Vás bude kontaktovať s bližšími informáciami ohľadom dodania tovaru.Dopravca ma nezastihol, čo sa stane s objednávkou
Až Vás bude vodič kontaktovať ohľadom dodania tovaru a vy nebudete doma, prípadne Vám uvedený čas nebude vyhovovať, môžete sa s ním dohovoriť na inom dni. Ak sa prepravnej službe 2x po sebe nepodarí zásielku doručiť, vráti sa späť na sklad.Zásielku som odmietol prevziať, pretože bola poškodená. Čo mám robiť ďalej?
Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie obalu tovaru, odporúčame zásielku neprevziať, resp. vyhotoviť záznam o poškodení zásielky a nechať si túto skutočnosť potvrdiť dopravcom. Ak následne po prevzatí zásielky zistíte, že je tovar poškodený alebo nekompletný, bezodkladne nás kontaktujte. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim.Poškodený či neúplný tovar
Zásielka prišla poškodená, nekompletná, alebo prišiel iný tovar
Nekompletnosť balenia nahláste vždy písomnou formou na email info@marimex.sk. Do emailu prosíme uviesť číslo objednávky alebo v prílohoe daňový doklad a opis chýbajúceho tovaru. Tovar je dodaný v čo najkratšom možnom intervale.Reklamácia
Chcem reklamovať tovar, ako mám postupovať?
Podrobné informácie o reklamáciách, vrátane stiahnutia reklamačného protokolu, nájdete na stránke https://www.marimex.sk/vsetko-o-nakupe-reklamacie/Pri niektorých druhoch sortimentu (väčšie rozmery) z našej ponuky je nutné najskôr nafotit a kontaktovať reklamačné oddelenie, ktoré Vám navrhne najvhodnejší postup.