Sprievodca nákupom | Marimex.sk
02/330 04 194  Po-Pi 9-17
Menu
Prejdite si našou predajňou v Bratislave
Skúsený a ochotný personál
99% sortimentu máme skladom
Doprava zadarmo pri nákupe nad 120 €

Sprievodca nákupom

Tu nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky ohľadom nákupu, reklamácií alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy.
 
Chýba Vám odpoveď na otázku, ktorá sa týka nákupu? Zašlite nám ju na info@marimex.sk. Ďakujeme

Objednávanie tovaru

Ako môžem tovar zaplatiť

Podporujeme najdôležitejšie platobné metódy:
  • dobierka: tovar zaplatíte v hotovosti u vodiča prepravnej spoločnosti
  • online platby (platobnou kartou, klasickým prevodom): po dokončení objednávky budete presmerovaný na platobný systém PayU, ktorý pre nás online platby zabezpečuje.
  • na splátky: spolupracujeme s firmami Quatro u ktorých si po objednávke zažiadate o splátky a v prípade ich schválenia Vám tovar doručíme
  • v hotovosti či kartou na predajni: ak si zvolíte "Osobný odber", máte možnosť zaplatiť na predajni v hotovosti alebo platobnou kartou.

Ako tovar dovezieme

  • Prepravná spoločnosť: Máme veľmi veľkostne a hmotnostne rozdielne produkty, preto je voľba prepravnej služby vždy na našom expedičnom sklade. Tovar môžeme zaslať cez spoločnosť UPS alebo GEIS.
 Snažíme sa o čo najlepšie dopravu daného produktu, preto má expedícia právo na zmenu zvolenej prepravnej služby
 

Chcem niečo odkázať dopravcovi, upresniť adresu

Je nám ľúto, ale odovzdanie takýchto inštrukcií a odkazov nie je technicky možné a prepravná spoločnosti na ne neberú ohľad. Vaše poznámky v objednávke tak musíme bohužiaľ ignorovať.

Potrebujem urobiť zmenu objednávky, je to možné?

Naše objednávky sa snažíme expedovať čo najskôr. Ak je už objednávka expedovaná (zabalená, naložená v kontajneri), nemôžeme v nej vykonávať žiadne zmeny, zlučovať objednávky apod. Ďakujeme, že to rešpektujete a veríme, že si každú objednávku dôkladne premyslíte, než záväzne objednáte.

Budete kontrolovať moju objednávku, či mám všetko potrebné?

Do obsahu Vašej objednávky nijako nezasahujeme. Nevieme, či tovar nekupujete aj pre známych, susedov, či už máte nejaké príslušenstvo apod .. Z tohoto dôvodu nechávame zodpovednosť za správnu objednávku          
na Vás, našich klientoch. Avšak, ak si nie ste istí, či ste objednali všetko potrebné, môžete nás kontaktovať a naši špecialisti Vám radi poradia.

Mám zľavový kupón, nejde mi uplatniť

Máme pre Vás pripravený podrobný návod na uplatnenie zľavového kupónu, ktorý nájdete na adrese https://www.marimex.sk/ako-uplatnit-zlavovy-kupon/. Uplatnenie kupónu je potrebné skontrolovať pred       
potvrdením objednávky. Ak je objednávka odoslaná, nemožno už spätne kupón uplatniť.

Vyberal som si online platbu, ale platba nejde uskutočniť

Máme pre Vás pripravený podrobný návod na online platbu, ktorý nájdete na adrese https://www.marimex.sk/online-platby-ako-zaplatit/ .

Skladová dostupnosť 


Je tovar skladom skutočne skladom

Ak jepri produkte napísané, že je skladom, tak naozaj skladom je. V prípade, že je pri ňom zobrazená slovná dostupnosť (napr. Polovica mája 2017, 8. januára 2017, jún 2017), tovar skladom nie je a očakávané    naskladnenie tovaru je teda slovne popísané a postupne upresňované. Výnimočne sa môže stať, že tovar je skladom účtovne, ale fyzicky nie (manko na sklade). V tom prípade Vás budeme kontaktovať a ponúkneme      inú variantu tovaru.

Tovar na objednávku

Vybraný tovar, ktorý nie je skladom, si môžete tiež objednať. Avšak dodacia lehota je dlhšia, často až v rádoch niekoľkých týždňov. Dátum naskladnenia tovaru nemôžeme ovplyvniť. Pri produkte je vždy zobrazená     slovná dostupnosť, ktorú postupne upresňujeme.

Expedícia objednávky

Budete ma informovať o prijatí objednávky?

Áno, až sa k nám Vaša objednávka prepíše do systému, tak obdržíte potvrdenie objednávky do e-mailu, ktorý ste uviedli pri vytváraní objednávky. Ak Vám žiadny e-mail neprišiel, skontrolujte si spam alebo    nevyžiadanú poštu, kam sa eventuálne e-mail môže dostať. Tiež je možné, že ste uviedli zlú e-mailovú adresu, v takom prípade Vám e-mail nedoručíme. Pri zadávaní e-mailovej adresy buďte teda, prosíme, veľmi      starostliví.

Budete ma informovať o expedícii objednávky?

Áno, až bude objednávka expedovaná, dostanete informáciu o expedíciu prostredníctvom e-mailu. Ak Vám žiadny e-mail neprišiel, skontrolujte si spam alebo nevyžiadanú poštu, kam sa eventuálne e-mail môže dostať. Tiež je možné, že ste uviedli zlú e-mailovú adresu, v takom prípade Vám e-mail nedoručíme. Preto Vás žiadame, aby ste pri zadávaní e-mailovej adresy a telefónneho čísla boli veľmi starostlivý. Termín       dodania tovaru nemôžeme ovplyvniť, rozvozové plány si robí každá prepravná spoločnosť sama. Vodič prepravnej spoločnosti Vás bude kontaktovať s bližšími informáciami ohľadom dodania tovaru.

Dopravca ma nezastihol, čo sa stane s objednávkou

Až Vás bude vodič kontaktovať ohľadom dodania tovaru a vy nebudete doma, prípadne Vám uvedený čas nebude vyhovovať, môžete sa s ním dohovoriť na inom dni. Ak sa prepravnej službe 2x po sebe nepodarí      zásielku doručiť, vráti sa späť na sklad.

Zásielku som odmietol prevziať, pretože bola poškodená. Čo mám robiť ďalej?

Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie obalu tovaru, odporúčame zásielku neprevziať, resp. vyhotoviť záznam o poškodení zásielky a nechať si túto skutočnosť potvrdiť dopravcom. Ak následne po prevzatí zásielky zistíte, že je tovar poškodený alebo nekompletný, bezodkladne nás kontaktujte. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim. 

Poškodený či neúplný tovar

Zásielka prišla poškodená, nekompletná, alebo prišiel iný tovar

Nekompletnosť balenia nahláste vždy písomnou formou na email info@marimex.sk. Do emailu prosíme uviesť číslo objednávky alebo v prílohoe daňový doklad a opis chýbajúceho tovaru. Tovar je dodaný v čo    najkratšom možnom intervale.

Reklamácia

Chcem reklamovať tovar, ako mám postupovať?

Podrobné informácie o reklamáciách, vrátane stiahnutia reklamačného protokolu, nájdete na stránke https://www.marimex.sk/vsetko-o-nakupe-reklamacie/
Pri niektorých druhoch sortimentu (väčšie rozmery) z našej ponuky je nutné najskôr nafotit a kontaktovať reklamačné oddelenie, ktoré Vám navrhne najvhodnejší postup.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Do kedy môžem odstúpiť od kúpnej zmluvy?

Odstúpiť od kúpnej zmluvy možno zo zákona do 14 dní od zakúpenia tovaru a to bez udania dôvodov. Zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého záobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, a preto tovar nesmie byť poškodený. Zasielajte ho prosím pokiaľ možno v pôvodnom obale. Nezabudnite priložiť tiež faktúru.

Môžem odstúpiť len časť tovaru, ktorý som objednal?

 Áno, môžete. V tomto prípade sa ale nevracajú náklady na dopravu (poštovné a dobierka), ak bolo účtované na objednávke.

Ako musím tovar vrátiť, aby odstúpenie bolo platné?

Tovar musíte vrátiť nepoškodený, bez známky používania. Môže byť rozbalený. Detailné informácie o odstúpení od kúpnej zmluvy nájdete na stránke https://www.marimex.sk/vsetko-o-nakupe-vratenie-tovaru/

Do kedy získam späť svoje peniaze

Na vrátenie peňazí máme zo zákona 14 dní. Pokiaľ Vám do 14 dní peniaze neprídu späť, prosíme, kontaktujte našu zákaznícku linku na telefónnom čísle 02/330 04 194 alebo na e-mail info@marimex.sk a následne    platbu znova overíme.

Prejdite si najkraším showroomom v Bratislave
Skúsený a ochotný personál
99% sortimentu máme skladom
Doprava zadarmo pri nákupe nad 120 €