Reklamačné podmienky | Marimex.sk
02/330 04 194  Po-Pi 9-17
Menu
Prejdite si našou predajňou v Bratislave
Skúsený a ochotný personál
99% sortimentu máme skladom
Doprava zadarmo pri nákupe nad 120 €

Reklamačné podmienky

4.4. 2014

Je vhodné uplatňovať reklamáciu písomnou formou alebo trvať na vydaní potvrdenia o reklamácii , ak tak predávajúci neurobil automaticky . Vždy je treba pri reklamácii uviesť vadu , ktorú kupujúci veci vytýka , a aké právo , z tých , ktoré sú kupujúcemu zákonom či zárukou predávajúceho priznané , kupujúci uplatňuje . Predávajúci je povinný spotrebiteľovi vydať potvrdenie o tom , kedy spotrebiteľ právo uplatnil , čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie spotrebiteľ požaduje ; a ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie , vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania , prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie .


Uplatní kupujúci právo z vadného plnenia , potvrdí mu druhá strana v písomnej forme , kedy právo uplatnil, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania .

Servisné miesto (záručný servis):

Centrála (osobné predanie):

Marimex SK, spol.s r.o.
Rožňavská 17
Bratislava 83104

Centrálny sklad:

Marimex SK, spol.s r.o.
Staviteľská 11
Bratislava 83104
.



Prejdite si najkraším showroomom v Bratislave
Skúsený a ochotný personál
99% sortimentu máme skladom
Doprava zadarmo pri nákupe nad 120 €